czwartek, 2 lipca 2020

Regina Skibińska - gościnnie / as a guest

Witajcie,
Dziś mamy przyjemność gościć na naszym blogu Reginę Skibińską,
która została fanem maja 2020 na grupie Craft Passion Fan Club.


Hello,
Today we have a pleasure to host on our blog Regina Skibinska,
who became a fan of May 2020 at the Craft Passion Fan Club group.


Witajcie dzisiaj mam okazję gościnnie wystąpić i zainspirować Was na blogu Craft Passion. Nazywam się Regina Skibińska - Renia ;) Na co dzień prowadzę gospodarstwo rolno-ogrodnicze a po godzinach tworzę. W sieci można mnie znaleźć jako Geronimo Rękodzieło Regina Skibińska. Mieszkam pod Poznaniem z mężem i 3 letnią córką, która lubi podkradać mi przydasie. Często razem coś tworzymy.

Od roku zgłębiam wiedzę w kierunku mix mediów, natomiast od kilku lat moją pasją jest kartkowanie. Które nie tylko jest hobby, ale i nierzadko metodą na uspokojenie myśli. Robię własnoręcznie kwiaty z papieru, które często wykorzystuję w swoich pracach. Bardzo to lubię ;) Ostatnio sięgam po foamiran, ale nie jestem pewna czy się zaprzyjaźnimy.

Moja dzisiejsza prezentowana kartka powstała na papierach z kolekcji Cosy Cottage and Gold oraz Romantic Day. W centralnej części użyłam owalnej ramki z listkami oraz dziewczynki komunijnej. Kompozycje kwiatowe składają się z listków ,które stanowią komplet z ramką, ponadto gałązka nr 2 oraz gałązka nr 7. Pod kwiatami 3d użyłam również tych wyciętych z arkusza z elementami do wycinania kolekcji Romantic Day. Po prawej stronie dodałam również hostię z kompletu nr 1. Mam nadzieję, całość przypadnie Wam do gustu.


Hello, today I have the opportunity to be a guest and inspire you on the Craft Passion blog. My name is Regina Skibińska - Renia;) I run an agricultural and gardening farm every day and create after working hours. On the network you can find me as Geronimo Rękodzieło Regina Skibińska. I live near Poznan / Poland with my husband and my 3-year-old daughter, who likes to take from me scrapbooking supplies. We often create something together.

For a year I have been exploring knowledge in the direction of mix media, while for several years my passion has been cardmaking. Which is not only a hobby, but often a way to calm my thoughts. I make paper flowers myself, which I often use in my works. I like it very much;) Recently, I reach for foamiran, but I am not sure if we will make friends.

My present card was created on papers from the Cozy Cottage and Gold and Romantic Day collections. In the central part I used an oval frame with leaves and a communion girl. The floral compositions consist of leaves that form a set with the frame, in addition, twig #2 and #7. Under the 3d flowers I also used those cut from a sheet with elements to cut out the Romantic Day collection. On the right, I have also added a host from set #1. I hope you like my inspiration.




Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

  

Dziękuję Reginie serdecznie za przyjęcie zaproszenia i wykonanie inspiracji!
Drodzy czytelnicy naszego bloga zapraszam do dołączenia do naszej twórczej społeczności,
czyli do grupy na Facebooku Craft Passion Fun Club, gdzie możecie udostępniać zdjęcia swoich prac z wykorzystaniem naszych papierów oraz wykrojników.

Thank you Regina for accepting the invitation and making this inspiration!
Dear readers of our blog, I invite you to join our creative community,
that is to the Facebook group Craft Passion Fun Club, where you can share photos of your projects using our papers and cutting dies. 


Pozdrawiam / Greetings
Monika

1 komentarz: