środa, 10 czerwca 2020

"Shakerowy" zestaw: fotoramka + kartka + tag / Skaher set: photo frame + card + tag


Witajcie!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam zestaw fotoramkę, kartkę i taga :)
Do zrobienia tego zestawu wykorzystałam arkusze z dwóch kolekcji:
"Summer Time & Gold" i "Glamour Dreams & Silver"
Ramkę i taga połączyłam z shakerem :)
Zestaw udekorowałam kwiatami z foamiranu (najnowszy zestaw wykrojników nr. 8).
Użyłam także pozostałych najnowszych wykrojników: 
gałązek nr. 10, różanej serwetki i bordera :)


Hi!
My inspiration today is a set:  photo frame, card and tag :)
To make this set I used papers from two collections: 
"Summer Time & Gold" and "Glamour Dreams & Silver"
I combined my photo frame and tag with the shaker box :)
I decorated my set with handmade foam flowers (No.8 dies set - newest)
Also I used other dies - newest in our store: twig no.10, roses doily and border :)







Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

    


Pozdrawiam serdecznie / Greetings,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz