środa, 17 czerwca 2020

Kartka urodzinowa / Birthday card

Witajcie!
Moja dzisiejsza inspiracja to warstwowa kartka z okazji urodzin :)
Użyłam tu kombinacji arkuszy z dwóch kolekcji:
 Cosy Cottage & Gold i Roamatnic Day & Gold
Kompozycję wykonałam z różanej serwetki, tekturkowych listków i foamiranowych kwiatów -
mniejsze z kwiatowego wykrojnika nr. 8,
natomiast większy kwiat wykonałam bez użycia wykrojników ;)
Użyłam także wykrojnika gałązki #9
i turkusowych kwiatuszków wyciętych z paska (kolekcja Summer Time & Gold).
Na koniec dodałam napis "Najlepsze życzenia" (również z kolekcji Cosy Cottage & Gold)
i nieco białego chlapania ;)


Hi!
My inspiration today is a layered birthday card with handmade flowers :)
I used a combination of sheet from two collections:
 Cosy Cottage & Gold and Roamatnic Day & Gold
I created the composition from a rose doily, chipboarsd (leaves) and foam flowers -
saller ones from flowers #8 die set and the largest one which I made without using a dies ;)
Also I used twigs #9 die and turquoise flowers cut out from a strip 
(Summer Time & Gold collection).
In last step I added a sentiment "Najlepsze życzenia" ("Best wishes") 
also from Cosy Cottage & Gold collection and a little bit white splashing ;)








Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

  
 



Pozdrawiam Was serdecznie / Hugs!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz