środa, 15 kwietnia 2020

Vintage TAG

Witajcie :)
Dziś chciałabym zaprezentować Wam taga w stylu vintage z ręcznie robionym 
kwiatem z foamiranu (zestaw wykrojników #5) 
Do wykonania taga wykorzystałam arkusz z kolekcji: "Summer Time & Gold".
W tle wykorzystałam stempel i metaliczny złoty embossing, 
następnie stworzyłam moją warstwową  kompozycję.
 Do kwiatka z foamiranu dodałam kilka papierowych kwiatów wyciętych
 z paska z tej samej kolekcji. 
Dołożyłam też koronki, tekturki i elementy z wykrojników - ażurowa serwetka i gałązki #6
Napis "passion" również pochodzi z kolekcji "Summer Time & Gold".

Hi everyone!
Today I would like to share with you a vintage tag with handmade foam flower (#5 dies set)
To make this tag I used of sheet from "Summer Time & Gold" collection.
For the background I used stamp and metallic gold embossing, 
and then I created my layered composition.
To my handmade foam flower I added some paper flowers cut out 
from a strip (the same collection).
I also added laces, chipboards and cutouts from dies doily lace and twig #6.
The sentiment "passion" also comes from the "Summer time & Gold" collection.






Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

   



Pozdrawiam / Greetings











2 komentarze: