środa, 29 kwietnia 2020

Layout "Follow your heart" + tutorial

Witajcie!
Dziś przygotowałam dla Was fioletowo niebieski layout :)
Wykonałam go na serduszkowej bazie HDF używając przy tym papierów 
z kolekcji Glamour Dreams & Silver.
Stworzyłam warstwową kompozycję z papierowych kwiatów (zestaw wykrojników #5),
gałązek #6, ażurowej serwetki i elementów wyciętych z tej samej kolekcji.
Użyłam również błyszczącego brokatowego tiulu, koronek i cekinów.
Finalnie dodałam proszek, kulki 3D i oczywiście chlapanie ;)
Cały proces tworzenia "krok po kroku" możecie zobaczyć w tutorialu na końcu posta :)

Hi everybody!
Today I would share with you a blue and purple layout which I made on heart shaped HDF base.
I used papers from the Glamour Dreams & Silver collection.
I created the layered composition from a handmade paper flowers (#5 dies set), twigs #6, 
doily lace and elements cut out from the same collection.
I also used shimmering tulle, lace and sequins.
In last step I added powder, 3D balls and splashing of course ;)
You can see the whole create process "step by step" in the tutorial at the end of the post :)






Tutorial:

Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

  



Pozdrawiam Was / Greetings





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz