środa, 8 kwietnia 2020

Kwiatowa kartka urodzinowa / Floral birthday card

Witajcie,
dziś mam dla Was ukwieconą kartkę urodzinową w pięknych, prawdziwie letnich kolorach :)
Do jej wykonania użyłam arkuszy z kolekcji "Summer Time & Gold" 
i arkusza premium "White & Gold" 01 z którego wycięłam listki.
Tym razem wykonałam przeźroczysty pasek, który sprawia, że kartka jest bardziej interesująca ;)
Użyłam również ażurowej serwetki #3 i udekorowałam ręcznie robionymi kwiatami z foamiranu
(zestaw wykrojników #5), kwiatuszkami WOC, tekturkami i koronkami.

Hello!
My inspiration today is a floral birthday card in beautiful summer colors :)
To make this card I used a sheets from the "Summer Time & Gold" collection
and premium sheet "White & Gold" 01 from which I cut the leaves.
This time I made a transparent strip, which makes the card more interesting ;)

I also used cutout from die doily #3 and decorated my card with 
handmade foam flowers (#5 dies set),
WOC flowers, chipboards and laces.




Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

    

Pozdrawiam Was serdecznie / Greetings


2 komentarze: