środa, 26 lutego 2020

Kartka ślubna w granacie / Wedding card in dark blue

Witajcie!
Na dziś przygotowałam kartkę ślubną w formacie DL, którą wykonałam 
z najnowszej magicznej kolekcji "Glamour Dreams & Silver"
Użyłam tu ciekawych kolorów - postawiłam na granat z fioletem i srebrnym ;) 
Bardzo lubię wycinanki ;) - w tej kartce znajdziecie ich mnóstwo ;)
Dodatkowo dodałam owalną ramkę i liście wycięte z wykrojników #4 i #6.
Kartkę udekorowałam ręcznie robionym kwiatem z foamiranu (zestaw wykrojników #5), koronkami i cekinami :)

Hello!
Today I am sharing with you a layered wedding card in the DL size 
which I made from a newest magic collection "Glamour Dreams & Silver"
For this card I chose an interesting colour combination in dark blue with violet and silver.
I love cut out paper elements - this card is full of them ;) 
I also added oval frame and leaves which I cut with the die #4 and #6.
I decorated it with handmade foam flower (dies set #5), laces and sequins :)







W imieniu zespołu Craft Passion zapraszam na zlot Craft Wawa,
a wcześniej polecam złożenie zamówienia online z rabatem i odbiorem podczas zlotu :)


Produkty Craft Passion / Craft Passion products:



 Pozdrawiam Was! / Greetings!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz