środa, 12 lutego 2020

Exploding box z pozytywką / Exploding box with a music box

Witajcie!
Dziś chciałabym podzielić się z Wami exploding boxem, który wykonałam na urodziny dla pewnej pani :) 
Pracę wykonałam z papierów z kolekcji Cosy Cottage & Gold
Użyłam również mojej ulubionej owalnej ramki z listkami i dodałam dodatkowe listki (serduszka) wycięte z wykrojnika #6. Na środku boxa umieściłam pozytywkę :)


Hi everybody!
Today I would share with you a exploding box which I made for some lady on her birthday :)
To make this box I used papers from the Cosy Cottage & Gold collection.
I also used my my favorite oval frame with leafs and added extra leaves (hearts) which I cut with the die #6. 
I placed the music box in the middle of the box :)







Produkty Craft Passion / Craft Passion products:


Pozdrawiam serdecznie / Greetings,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz