środa, 15 stycznia 2020

Kwiatowa koperta 3D / 3D flower envelope


Witajcie :)
W moim pierwszym poście dla Craft Passion chciałabym Wam zaprezentować
kwiatową kopertę 3D  :) Do wykonania pracy użyłam kolekcji "Romantic Day & Gold" 
Udekorowałam ją kwiatami "WOC" i uzupełniłam kwiatkami wyciętymi z arkusza dodatków.
Dodałam również moje ulubione liście, które wycięłam z wykrojnika #4,  mech, cekiny,
kulki i proszek 3D :)

Hello,
In my first post for Craft Passion I would like to present a 3D envelope - full of flowers :)
To make this envelope I used papers from "Romantic Day & Gold"
I decorated it with "WOC" flowers and completed the composition with flowers 
cut from a sheet with elements for cutting.
I also added my favorite leaves which I cut with the die #4
moss, sequins, balls and 3D powder :)





 Tagi z miejscem na życzenia :) Również wycięte z arkusza dodatków.
Tags with space for wishes :) Also cut from a sheet with elements for cutting.



Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

     
  

Pozdrawiam ciepło / Warm greetings



1 komentarz: