niedziela, 12 stycznia 2020

Heksagony/ The hexagons

Cześć!
W swoim ostatnim poście w ubiegłym roku wyraziłam przekonanie, że powstaną kolejne kartki patchworkowe. I tak też się stało. Tym razem patchwork stworzyłam z heksagonów, które wycięłam z papierów w srebrne i złote kropki. Wzór heksagonu wykorzystałam również do stworzenia głównej dekoracji. Wprost idealnie wkomponowała się tu ażurowa serwetka, której kształt jest bardzo zbliżony do heksagonu. 

Hello!
In my last post in last year I expressed my belief that more patchwork card would be made. And so another patchwork card has been created. This time I created patchwork from hexagons which I cut out of paper with silver and gold dots. I also used hexagon pattern to create the main decoration. The doily lace perfectly blend in, the shape of whitch is very similar to a hexagon. 


Wykorzystałam/ I used:
  

 



Pozdrawiam/ Greetings
Justyna





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz