środa, 6 listopada 2019

Torebki na prezenty/ Bags for presents

Cześć :)

Lubicie robić własne opakowania na prezenty? Pokażę moje dwie torebki na świąteczne prezenty, do zrobienia których wykorzystałam najnowsze foliowane wzory papierów. Motyw gwiazdek pasuje idealnie do wszelakich świątecznych prac.

Hi

Do you like making your own gift wrapping? I will show my two bags for Christmas presents, which I used to use the latest foiled paper designs. The star motif fits perfectly to all holiday works.


Moje torebki ozdobiłam kwiatami gwiazdy betlejemskiej oraz gałązkami choinki i ostrokrzewu.

I decorated my bags with Christmas star flowers and branches of Christmas tree and holly.



Nic skomplikowanego, a miałam dużą przyjemność z tworzenia.

Nothing complicated, and I had great pleasure in creating.

Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

        

   
  

Możecie zrobić zakupy ze zniżką ;)


Może chcecie dołączyć do DT? Polecam :)


Pozdrawiam/ Greetings



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz