sobota, 23 listopada 2019

Kolejne zaproszenia komunijne / Next communion invitation

Witajcie,
Kilka dni temu pokazywałam Wam moje pierwsze pomysły na zaproszenia komunijne
z papierów White & Gold i White & Silver oraz wykrojników Craft Passion.
Dziś zapraszam Was do obejrzenia kolejnych wzorów, które mam nadzieję spodobają się Wam
i będą dla Was ciekawą inspiracją w temacie komunijnym.

Hello,
A few days ago I showed you my first ideas for Communion invitations
from White & Gold and White & Silver papers and Craft Passion dies.
Today I invite you to look at the next designs, which I hope you will like
and will be an interesting inspiration for you in the subject of communion.


Ponownie wybrałam papiery w złote i srebrne kropeczki oraz drobny damask,
ale inne wykrojniki: kielich z hostią, gałązkę bluszczu i banerek.
Banerka użyłam do wykonania krzyżyka :)

Again, I chose papers with gold and silver dots and a small damask
but other cutting dies: chalice with host, ivy branch and banners.
I used the banner to make a cross :)



Zapraszam Was również do obejrzenia krótkiego video z prezentacją moich zaproszeń :)
I also invite you to watch a short video presenting my invitations :)



Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

 
 
  

Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz