środa, 2 października 2019

Kartka dla nauczycielki/ Teacher's card

Cześć
Niedługo będziemy obchodzili Dzień Edukacji Narodowej i pewnie zauważyliście, że na tą okazję świetnie nadadzą się nasze wykrojniki z dziećmi. Ja przygotowałam kartkę z dziewczynką.

Hi
Soon we will be celebrating National Education Day and you have probably noticed that our cutting dies with children will be great for this occasion. I prepared a card with a girl.


Oczywiście wykorzystałam wzór papieru z moim ulubionym motywem złotych kropeczek.
Również tym razem zrobiłam proste kwiaty z foamiranu, wycięte za pomocą wykrojnika gwiazdy betlejemskiej.

Of course, I used the paper pattern with my favorite gold dots motif.
Also this time I made simple flowers from foamiran, cut out with a die of Bethlehem star.



Dodałam moje ulubione listki i gałązki, które coraz bardziej lubię :)

I added my favorite leaves and twigs, which I like more and more :)

Użyłam/ Used:

        
         
    

Pozdrawiam/ Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz