środa, 18 września 2019

Owalna kartka/ Oval card

Cześć

Dziś moją pracą inspiracyjną jest owalna, delikatna kartka okolicznościowa. W całości z papierów z kolekcji Romantic Day & Gold. Bardzo podobają mi się listki ozdobne z owalnej ramki i zrobiłam z nich główny motyw ozdobny. Kwiaty powstały z papieru akwarelowego.

Hi

Today, my inspirational work is an oval, delicate greeting card. Entirely from papers from the Romantic Day & Gold collection. I really like the decorative leaves from the oval frame and I made them the main decorative motif. The flowers were made of watercolor paper.




Kompozycję kwiatową uzupełniłam listkami i moimi ulubionymi gałązkami z serduszkami.

I supplemented the floral composition with leaves and my favorite branches with hearts.

Użyłam/ I used:

      

    
   

Zapraszamy na zakupy z rabatem i odbiorem osobistym w Poznaniu :)

http://www.craftpassion.pl/

Pozdrawiam serdecznie/ Greetings



  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz