wtorek, 23 lipca 2019

Zawieszki do prezentów/ Gift tags

Cześć

Dziś dla odmiany mam dla Was zawieszki do prezentów dla dzieci. Nie zawsze potrzebujemy kartki, wystarczy czasami tag z podpisem ofiarodawcy prezentu.

Hi

Today, for a change, I have gifts tags for children for you. We do not always need a card, sometimes a tag with the signature of the donor of the gift is enough.


Zrobiłam wersję dla chłopca i dla dziewczynki, różnią się tylko kolorami. Z okienka wygląda nasz sympatyczny miś trzymający w łapkach napis "kocham". Żeby troszkę rozjaśnić całość, dodałam kawałki serwetki koronkowej.

I made a version for a boy and for a girl, they differ only in colors. From the window looks like a nice bear holding "I love" in his paws. To slightly light up the whole, I added lace lace pieces.



Tył zawieszki jest biały, żeby można było wpisać tekst wedle życzenia.
Proste do wykonania, ale pełne uroku, przynajmniej ja tak uważam :)

 The back of the pendant is white so that you can enter the text as desired.
Simple to make, but full of charm, at least I think so :)
Użyłam/ I used:

  
   

    


Pozdrawiam serdecznie/ Greetings


2 komentarze: