środa, 12 czerwca 2019

Olga Trzcińska - gościnna projektantka / geust designer

Witajcie,
Dziś mamy przyjemność gościć na naszym blogu Olgę Trzcińską,
która została wybrana Fanem kwietnia 2019, na naszej Facebookowej Grupie Craft Passion Fan Club.

Hello,
Today we have a pleasure to host on our blog Olga Trzcińska,
she was chosen as a Fan of  April 2019 on our Facebook group Craft Passion Fan Club.



Witam serdecznie!
Mam na imię Olga. Od pięciu lat zajmuję się rękodziełem.
Początkowo robiłam bombki ze wstążek, tzw. karczochy. Obecnie wykonuję kartki oraz albumy.
Lubię w swoich pracach dodawać kwiaty, które własnoręcznie wykonuję z foamiranu irańskiego.
Od czasu do czasu bawię się mix-mediami.
Dla mojej mamy przygotowałam serduszko.
Wykorzystałam tu piękny złoty papier w pepitkę (Cosy Cottage 02 Gold) oraz różowy papier w nutki (Cosy Cottage 2). Oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatów z foamiranu.
Dodałam też gałązki z wykrojnika nr 1, całość ułożyłam na serwetce ażurowej.
Dołożyłam sizal, napis i border kwiatowy z tekturki, złoty gruby brokat i białą wstążeczkę.
Zapraszam do mojego bloga:
Pozdrawiam :)
Olga
Hello,
My name is Olga. For five years I have been craft.
First, I made Christmas ornaments from ribbons. Currently, I make cards and albums.
I like to add flowers in my works, which I personally make from foamiran.
I play mix-media from time to time. 
I prepared a heart for my mother
I used here beautiful gold houndstooth  paper (Cozy Cottage 02 Gold) and pink paper in notes (Cozy Cottage 02). Of course, I added foamiran flowers. I also added twigs from the No. 1 die, put the whole on doily lace. I added a sisal, an inscription and floral border with cardboard, a golden thick brocade and a white ribbon.
I invite you to my blog:
https://klejpapiernozycznkiolgatrzcinska.blogspot.com/
Greetings :)
Olga



Olga użyła: / Olga used:
 

Do wykonania podobnych kwiatuszków możecie użyć: / To make similar flowers you can use:


Olgo, dziękuję Ci bardzo za wspaniałą inspirację.
Drodzy czytelnicy naszego bloga zapraszam do dołączenia do naszej twórczej społeczności,
czyli do grupy na Facebooku Craft Passion Fun Club.

Olga, thank you very much for your amazing inspiration.
Dear readers of our blog, I invite you to join our creative community,
that is to the Facebook group Craft Passion Fun Club.

Jeśli wybieracie się na Zlot Creative Day do Warszawy w najbliższą sobotę,
to polecam zakupy online z rabatem 10% i odbiorem podczas zlotu :)


Pozdrawiam / Greetings
Monika

3 komentarze: