wtorek, 25 czerwca 2019

Kartka z wiankiem z Romantic Day&Gold/ A card with a wreath from Romantic Day&Gold

Cześć

Dziś karteczka z wiankiem wyciętym z naszych nowych papierów Romantic Day&Gold. Sporo kwiatowych elementów do wycinania mieści się na odwrocie okładki. Kwiatki moim zdaniem pasują idealnie do wykrojnika Kwiaty nr1 i z tego właśnie wzoru zrobiłam różowe kwiatuszki do mojej kartki.

Hey

Today, a card with a wreath cut from our new Romantic Day & Gold papers. A lot of floral elements for cutting out can be found on the back of the cover. Flowers, in my opinion, fit perfectly to the No. 1 flower cutter and from this pattern I made pink flowers for my card.



Ponieważ nie mogłam zdecydować który arkusz papieru pociąć, wybrałam starszą kolekcję w kolorze różowym, bo świetnie się komponuje z barwami na wianku.

Because I could not decide which sheet of paper to cut, I chose the older collection in pink, because it fits perfectly with the colors on the garland.


Motylki również są elementami do wycięcia :)

Butterflies are also parts for cutting :)


Kompozycję uzupełniłam małymi kwiatuszkami z zestawu nr7, a pod wiankiem umieściłam serwetkę liściastą. Stemplowany napis idealnie pasuje do większego z banerków.

The composition was completed with small flowers from set No.7, and under a wreath I placed a leafy napkin. The stamped lettering fits perfectly with the larger banner.

Użyłam/ I used:

   

  
   
  
   
Pozdrawiam serdecznie/ Greetings


I zapraszam na zakupy z rabatem




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz