środa, 19 czerwca 2019

Kartka dla taty/ A card for father

Cześć

Pamiętacie o zbliżającym się Dniu Ojca?  
Jako inspirację przygotowałam karteczkę na tą okazję.
Dzieci - wykrojnik z naszych ostatnich nowości nadaje się świetnie na tą okazję.

Hi

Do you remember about the upcoming Father's Day?
As an inspiration, I prepared a note for the occasion.
Children - a dies from our latest news is great for this occasion.



Użyłam papierów ze starszej i nowej kolekcji. Napis zrobiłam z alfabetu z chorągiewek, ale użyłam samych literek ze środka.

I used papers from the older and new collections. I made the inscription from a banner with flags, but I used only the letters from the inside.



Użyłam/ Used:


    

     


  
      


  
     

Zapraszam do odwiedzenia stoiska Craft Passion na zlocie we Wrocławiu
w dniach 29 i 30 czerwca, a wcześniej do skorzystania z zakupów w rabatem 10%
i odbiorem na zlocie - TU więcej informacji.


Pozdrawiam serdecznie/ Greetings
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz