sobota, 1 czerwca 2019

Dzień Dziecka / Children's Day

Witajcie :)
Do prezentu dla mojego Syna z okazji Dnia Dziecka przygotowałam pudełko,
ozdobione papierami i wycinankami z wykrojników Craft Passion.
Połączyłam papier miętowy papier w złote kropeczki ze starszej kolekcji Summer Time & Gold
z jasnymi deseczkami z najnowszej kolekcji papierów Romantic Day & Gold.
Na wieczku umieściłam shaker box klejony na taśmę 3D o grubości 3mm,
do którego wsypałam cekiny i gwiazdeczki wycięte wykrojnikiem tło.
Głównym elementem jest wykrojnikowy chłopiec,
któremu ciałko i włoski wycięłam z papieru Cosy Cottage 02, spodenki z Summer Time 01,
a koszulkę i trampki z papieru kaftowego.

Hello :)
 To the gift for my son on the occasion of the Children's Day, I prepared a box,
decorated with papers and cutouts from Craft Passion.
I combined mint paper with golden dots from the older Summer Time & Gold collection
with light wooden paper from the latest Romantic Day & Gold collection.
On the lid I put a shaker box glued on a 3mm thick 3D tape,
to which I poured sequins and stars cut out with a background die.
The main element is a boy form cutting die.
I cut out the body and hair from Cosy Cottage 02, shorts from Summer Time 01,
a t-shirt and sneakers from kaft paper.


Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:
    
 

Pozdrawiam serdecznie / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz