środa, 6 marca 2019

Marlena - gościnna projektantka / guest designer

Witajcie,
Dziś mamy przyjemność gościć na naszym blogu Marlenę

Hello,
Today we have a pleasure to host on our blog Marlena,
from scrap-artki.blogspot.com blog, she won December 2018 blog challenge.



Witajcie :)
Mam na imię Marlena, w scrapowym świecie możecie mnie znać jako Stylowa88 lub Scrap-Artki.
Scrapbookingiem ogólnie pojętym zajmuję się od ponad trzech lat, pewnego dnia dostałam w swoje rączki ślubny eksploding box, który mnie zafascynowa i zaintrygował do tego stopnia, ze postanowiłam dowiedzieć się "JAK TO JEST ZROBIONE" :D  w ten sposób przepadłam na dobre. Prywatnie jestem zapracowaną mężatką, więc każdą wolną chwilę staram się poświęcić na moje hobby. Lubię styl shabby chic i staram się w nim tworzyć jak najczęściej, gdzie mogę tam strzępię i przyklejam koronkę ;)  Często sięgam po media próbując swoich sił w technice z mixedmedia. Czasem siegam po foamiran i tworzę sobie kwiatki (szczególnie, gdy zdarza się brak weny do kartek ;) wtedy warto odetchnąć przy kwiatach). Staram się, by moje prace były niepowtarzalne i inspirowały innych do próbowania nowych połączeń stylów i technik.
W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was box urodzinowy pełny ręcznie robionych kwiatów. Boks ozdobiłam papierami z kolekcji Cosy Cottage & Gold, z zewnątrz używałam papierów że złoceniami, zaś w środku arkusza z różami. Ponadto w boksie znajdziecie serwetkę z listkami oraz listki w dwóch wersjach. Mam nadzieję, że mój box zainspiruje Was do tworzenia prac już w wiosennym klimacie, bo pogoda powoli się zmienia i zapowiada, że wiosna już tuż tuż :) 

Hello :)
My name is Marlena, in the scrap world you can know me as Stylowa88 or Scrap-Artki.
I have been involved in scrapbooking for more than three years, one day I got into my hand wedding exploding box that fascinated me and intrigued me so much that I decided to find out "HOW IT IS MADE". Privately, I am a working and married woman, so I try to spend every free moment with my hobby. I like the style of shabby chic and try to create it as often as possible, where I can rub and glue the lace;) I often reach for the media trying my strength in mixedmedia technique. Sometimes I reach for foamiran and create flowers (especially when there is a lack of inspiration for cards;) then it is worth taking a break at the flowers). I try to make my works unique and inspire others to try new combinations of styles and techniques.
As part of today's inspiration I have prepared for you a birthday box full of hand-made flowers. I decorated the box with papers from the Cozy Cottage & Gold collection, from the outside I used paper with dold foiled patterns, and in the middle I used the paper with roses. In addition, in the box you will find a doily with leaves and leaves in two versions. I hope that my box will inspire you to create works already in the spring climate, because the weather is slowly changing and announces that the spring is just right :)


Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


Marlena dziękuję Ci bardzo za przepiękną inspirację.
Marlena, thank you very much for your beautiful inspiration.

Pozdrawiam / Greetings
Monika

2 komentarze: