niedziela, 3 marca 2019

Mar Ta - gościnna projektantka / guest designer

Witajcie :)
Dziś mam przyjemność gościć na blogu Martę - moją siostrę.
Bardzo się cieszę z powodu Jej gościny w tym miejscu,
ponieważ od początku istnienia Craft Passion bardzo mocno mnie wspierała w prowadzeniu firmy,
zawsze mogłam liczyć na Jej pomoc i dobą radę.
Podczas naszego twórczego spotkania, o którym wspominałam TU,
Marta wykonała wspaniały komunijny exploding box dla dziewczynki. 

Hello :)
Today I have a pleasure to host on the blog Marta - my sister.
I am very happy She is here on the blog,
because from the very beginning of Craft Passion I was very supportive in running the company,
I could always rely on her help and good advice.
During our creative meeting, which I mentioned HERE,
Marta made gorgeous communion exploding box for a girl.


Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:
  
 
 

Pozdrawiam Was serdecznie w imieniu Marty i swoim :)
Warm greetings from Marta and me :)

Monika Prokop-Królak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz