wtorek, 19 lutego 2019

Nowości Komunijne i inspiracje / New Communion Dies and our inspirations

Witajcie :)
Dziś chciałam zaprezentować Wam
NOWE WYKROJNIKI KOMUNIJNE,
dwa piękne kielichy z hostiami, jeden pełny z hostią i słoneczkiem,

Hello :)
Today, I'd like to show you
NEW COMMUNION CUTTING DIES
two beautiful chalices and hosts, set of chalice with host and sun,


Zapraszam Was od razu na garść inspiracji :)
Please, check below our inspirations :)


W minioną sobotę, jeszcze przed opublikowaniem nowości udało mi się spotkać z Justyną
z naszego DT i moją siostrą Martą na wspólne scrapowanie i testowanie nowych wykrojników :)
Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć nasze wszystkie prace jakie powstały tamtego dnia.
Dziś w zbliżeniu pokażę Wam kartki moje i część kartek Justyny.
Box wykonała moje siostra, zaproszenie Justyna,
ale dokładniej te prace zaprezentuję w innych postach. 

Last Saturday, before the new dies was published, I was able to meet with Justyna from our DT
and my sister Marta for scraping together and testing new cutting dies :)
In the above picture you can see our work that was created that day.
Today, in close-up, I will show you my cards and some of Justyna's cards.
The box was made by my sister, and invitation by Justyna,
but more accurately, I will present these works in other posts.

Moje dwie karteczki w formacie DL tj. 10x21cm.
My two cards in 10x21cm size.

Dwie karteczki wykonane przez Justynę.
Two cards made by Justyna.

Mam nadzieję, że nowości Craft Passion przypadną Wam do gustu,
a nasze inspirację pozwolą zobaczyć jak pięknie prezentują się wycinanki na gotowych pracach.

I hope taht you will like Craft Passion new dies,
and our inspirations will show you how beautiful cut elements look on cards.


Produkty Craft Passion / Craft Passion products

   
  
  
  

Pozdrawiam cieplutko / Warm greetings

5 komentarzy: