wtorek, 3 kwietnia 2018

Ślubna ramka ze zdjęciem / Wedding frame with a photo

Witajcie :)
Dziś mam dla Was inspirację ślubną,
z wykorzystaniem dwóch warstw ramki owalnej z listkami z wyciętym środkiem
oraz dwóch warstw Pary Ślubnej (bez nóg ;) ).
Kompozycja którą wykonałam z z tych wycinanek przypomina mi ramkę ze zdjęciem
wiszącą na ścianie, ciekawe czy i Wam tak się skojarzyło?
Znaczącą rolę na tej kartce odgrywają kwiaty z papieru czerpanego i wykrojnika kwiaty #6,
których ja nie wykonałam, autorką jest Zielona Liszka, mistrzostwo, prawda?
Zielone serduszkowe gałązki z wykrojnika gałązka #6, piórka
i małe serduszka pokryte przezroczystym perlen penem uzupełniają całość.

Hello :)
Today, I have wedding inspiration for you,
with two layers of oval frame with leaves with cut out inside,
and two layers of Wedding Couple (without legs ;) ).
What I created with those elements looks like wedding frame with a photo, don't you think so?
Flowers, cut out of handmade paper with flower #6 die set, are very important on this card,
but I didnt make them, Zielona Liszka is the creator ot that beautiful flowers.
To finish the card I used green heart twigs (twig #6 die set). purple feathers,
and smal hearts, which I covered with clear pelen pen.


Użyłam / I used

 

Pozdrawiam
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz