poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Komunijna kartka dla dziewczynki/Communion card for a girl

Witajcie :)

Na dziś przygotowałam prostą kartkę komunijną dla dziewczynki - w błękitach, ale z delikatnym akcentem różowym ;)

Podobną kartkę, ale dla chłopca, widzieliście już w naszej gazetce. Użyłam naszych uroczych figurek dzieci komunijnych, umieściłam je na ażurowej ramce, zrobiłam też całkiem sporo malutkich kwiatków z foamiranu.


Hello :)
Today I made a simple communion card for a girl - in blue, but with a small  pink accent ;)
A similar card, but for a boy, you have already seen in our magazine. I used our lovely figurines of communion children, put them on a frame, I also made a few tiny foamiran flowers.











Użyłam:




I na koniec małe ogłoszenie... To mój ostatni post na blogu CraftPassion w roli członka DT :/ Obowiązki zawodowe nie pozwalają mi niestety poświęcać wystarczającej ilości czasu na tworzenie wartościowych inspiracji, a ja bardzo nie lubię robić niczego po łebkach :/ Dlatego moje miejsce zajmie bardzo utalentowana osoba, która będzie Was inspirować co poniedziałek :) A kto to taki - dowiecie się niebawem :)
Dziękuję za te miesiące, za wiele miłych słów pod postami, cieszę się, że mogłam Was inspirować i pracować w tak fantastycznym gronie utalentowanych dziewczyn :* Wielka buźka dla Was ♥



Pozdrawiam
Agata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz