piątek, 22 grudnia 2017

Świąteczny czas / Christmas time

Chciałabym się dziś z Wami podzielić foto relacją z zajęć jakie miałam przyjemność poprowadzić w tym miesiącu. Dodam tylko, że to mój debiut w tego typu warsztatach. Pracowałam z dziećmi. Było pięknie kolorowy i magicznie. Nie sądziłam, że tyle osób będzie miało tyle niesamowitych pomysłów. Specjalnie na tą okazję przygotowałam papierowe poinsecje. Ponieważ z dziećmi pracujemy tylko z Magikiem w sztyfcie, kwiaty musiały być łatwe do przyklejenia. Jednak starałam się, aby wyglądały na prawdę ładnie. Dobrze wyszły? CO o nich sądzicie?
Dzieciaki były zachwycone, tak samo jak rodzice. Muszę przyznać, ze wykrojniki Craft Passion były niezastąpione w tym miesiącu!! <3
Today I would like to share with you few photos of workshops I had the great opportunity to run this month. I ad that it was my very first time to provide such "classes". I worked with very young children. It was so colorful and magic. I didn't expect that they will have so much amazing ideas. Specially for this time I made paper poinsettias. On the workshops was only regular glue and I need to make things that were really easy to glue. I tried so hard to make it as nice as I can. Did it gone well? What do you think? Children were happy, the same as parents. And I must admit that Craft Passion dies were irreplaceable this month!!! <3





Taki stan rzeczy trwał zaledwie chwilę do czasu przyjścia dzieci.
Reszta była totalnym magicznym chaosem z którego powstawały kolorowe dzieła!
This tidiness last very short, till children came :)
The rest was totally magical chaos, where colorful cards were made.








Wykorzystałam / I used
Wesołych Świąt / Merry Christmas


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz