niedziela, 3 grudnia 2017

Mroźna kartka/ Frosty card

Cześć!
Dzisiaj przybywam z monochromatyczną kartką świąteczną z shaker box'em. Do wykonania tła użyłam ażurowej serwetki, która pięknie współgra ze wzorem na papierze. Te ażurowe wzory przypominają mi mroźne malunki na szybach. Kartkę ozdobiłam kwiatami poisencji wykonanymi z białego foamiranu barwionego pastelami olejnymi, listkami ostrokrzewu oraz gałązkami choinki. Do wykonania shaker box'a użyłam taśmy dystansowej. 

Hello!
Today I'm coming with monochrome Christmas card with shaker box. To make background I used doily lace which harmonizes beautifully with the pattern on paper. These lace patterns remind me of frosty paintings on windows. I decorated card with poinsettia flowers made from white foamiran and dyed with oil pastels, holly leaves and Christmas tree twigs. To make shaker box I used 3D foam tape. 

Wykorzystałam/ I used:


Pozdrawiam cieplutko!/ Greetings warmly!
Justyna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz