piątek, 21 lipca 2017

Nowe kwiatuszki z foamiranu/ New foamiran flowers

Ostatnio mam troszkę więcej czasu dla siebie i wykorzystałam go po części na tworzenie nowych kwiatów z foamiranu i wykrojników. Zastanawia mnie Wasza opinia na temat moich nietypowych kwiatuszków w całości wykonanych z nowego wykrojnika kwiatowego nr 6. Do stworzenia bardziej rozbudowanych bukiecików dodałam małe kwiatuszki wykonane z wykrojników kwiatowego nr 1 oraz wianka i kwiatu. Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja ślubna kreacja.

Lately I have more time for myself and tried new things with flower dies. I was wondering your opinion about my new flowers, whole made by flower die no.6 :)  To make bigger bouquets I add some small flowers made with flower die no.1 and wreath and flower. I believe you will enjoy my creation.






 

W pracy wykorzystałam / I used

Ściskam cieplutko / Hugs

4 komentarze: