środa, 24 maja 2017

Antyczna szkatułka i video tutorial na kwiaty z foamiranu / Antique casket and foamiran flowers video tutorial

Witajcie,
dziś chcę Wam pokazać mixed-mediową antyczną szkatułkę.
Kwiaty do jej udekorowania zrobiłam z foamiranu i użyłam do tego wykrojnika Kwiaty nr.4.
Na video tutorialu możecie obejrzeć jak powstawały te kwiaty.


Hello,
today I want to show you a mixed-media antique casket.
 Flowers are made with foamiran and with flower die no.4.
On the video tutorial you can see how these flowers were made.



Na początku zapraszam na video tutorial...
 At the beginning, I invite you to the video tutorial...



...i zdjęcia kwiatów / ... and photos of flowers



A teraz zdjęcia szkatułki. / Now picture boxes.





Użyłam / I used:

  

Na koniec przypomnienie o ZLOCIE :) / Finally a reminder about the RALLY :)


 



Pozdrawiam. / Greetings.



4 komentarze:

  1. Wow super wyszło :) cudne kolory !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lekcja. Ja się dopiero zabieram i nie ukrywam, że to wszystko przez Olgę :) Jeszcze chwila, a tez będę się chwalić :) Dzięki za wszystkie inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Bardzo, bardzo mi miło <3 Proszę się koniecznie pochwalić!

      Usuń