niedziela, 23 kwietnia 2017

Wspólne kartkowanie / Cardmaking together

Witajcie :)
Dziś chciałam pokazać Wam efekty sobotniego wspólnego kartkowania,
wspólnego czyli mojego i Justyny :)
Wybrałyśmy wspólny temat, kolorystykę i układ
i powstały dwie kolorowe, radosne kartki.
Kwiaty wykonane są z foamiranu,
a wycięte wykrojnikami kwiaty #4 (żółte i maleńkie fioletowe) i #5 (fioletowe duże).
Moje kwiaty podklejone są dodatkowo listkami foamirnowymi,
aby je wykonać wycięłam kwiat z czterema płatkami z zestawu #4 i rozcięłam na cztery.

Hello :)
Today, I'd like to show you effects of together Saturday cardmaking,
together, I mean my and Justyna :)
We've choosen subejct, colors and layout
and we made two colorfull , happy cards.
Flowers are made of foamiran
and cut with flowers #4 die (yellow and small purple) and flowers #5 die (big purple).
My flowers have foamiran leaves,
to make them I cut flower with 4 petals using flowers #4 die and cut then into four.


Moja karteczka: / My card:

Justyny karteczka: / Justyna's card:

Użyłyśmy: / We used:



Pamiętajcie o wyzwaniu i rabacie na zakupy z odbiorem w Katowicach.
Remember about our challenge and discount for shopping with collection in Katowice.

Pozdrawiam
Monika

2 komentarze: