sobota, 25 marca 2017

M jak Marta / M like Martha

Witajcie :)
Dziś chciałam Wam pokazać wiosenną ramkę z literą ułożoną z foamiranowych kwiatów.
Ramka była prezentem dla mojej siostry, dobór kolorów nie jest przypadkowy,
bo chciałam aby całość pasowała do wnętrza.
Duże kwiaty wycięłam wykrojnikiem kwiaty #5, mniejsze wykrojnikiem kwiaty #2,
a te maleńkie najmniejszym wykrojnikiem z zestawu kwiaty #4, listki wycięłam
wykrojnikiem kwiaty #3 również z foamiranu (linki do produktów pod zdjęciami).

Hello :)
Today, I'd like to show you spring frame with a letter made of foamiran flowers.
The frame was a gift for my sister, I choose colors which fit to  her home.
Big flowers are cut with flowers #5 die, smaller with flowers #2 die,
and the smallest with the smallest die from the set of flowers #4 die,
leaves are cut with flowers #3 die (links to products are bellow photos).


Dodatkiem do prezentu była karteczka, którą pokazywałam TU.
In addition to the gift was a card, which I showed HERE.

Użyłam / I used


Przypominam o trwającym wyzwaniu wiosennym.
Remember about our spring challenge.


Pozdrawiam / Greetings
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz