poniedziałek, 16 stycznia 2017

Witaj na świecie maleństwo!/Welcome to the world baby!

Witajcie :)
Dziś pora na moją pierwszą inspirację dla Craft Passion :) Bardzo sie cieszę, że mogę dołączyć do zespołu i pracować na takich fajnych wykrojnikach :)

Hello :)
Today it's time for my first inspiration for Craft Passion.
I am very glad that I joined the team and I can work on these cool dies.

Zrobiłam dziś dwie kartki gratulacyjne, na powitanie dzieciaczków na świecie - dziewczynki i chłopca.
Do wykonania obydwu wykorzystałam tło z sercami oraz napis Witaj na świecie maleństwo
Na kartce dla dziewczynki tło jest przyklejone płasko, bez podklejania kosteczkami, ale za to przyszyte na brzegach.

I made two congratulations card, to welcome the children to the world- a girl and a boy. On both I used "Background with hearts" and "Welcone to the word baby" dies.
On the card for a girl the background is glued flat, without 3d cube, but it is sewn around the edges.







W kartce dla chłopca dodatkowo pojawiły się chorągiewki - dwie całe i jedna z serduszkiem. Tło zaś podklejone jest kosteczkami, co daje fajny przestrzenny efekt :)

On the card for a boy I added 3 flags. Background is glued with 3d cubes,  which gives a nice dimensional effect :)





PS. To serduszkowe tło jest o tyle fajne, że przy jego wycinaniu tworzy się cała masa cudownych małych serduszek! Na kartce dla chłopca jest ich kilka, a przez kilka dni nazbierałam już sporą kupkę przeróżnych kolorów, i tylko czekać, jak zaczną sie pojawiać na innych pracach ;)

Wykorzystałam/I used:




Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz