czwartek, 5 stycznia 2017

Design Team 2017

Witajcie,
Dziś zapraszam Was serdecznie do poznania i przywitania Design Teamu na 2017 rok :)
Znacie już Ikemo, Rysę, Justynę i mnie, ponieważ inspirujemy na łamach bloga i fb od dłuższego czasu a w tym roku do zespołu dołączają Olga i Agatą.

Hello,
Today, I invite you to meet and say hello to our Design Team for the year 2017 :)
You already know Ikemo, Rysa, Justyna and me, we we inspire on his blog and Fanpage for a long time and this year Olga and Agata joined our team .

Olga (Polska / Poland):

Witam,  mam na imię Olga, w świecie scrapowym znana także jako OBiels02. Jestem optymistką i nie wyobrażam sobie życia bez tworzenia. Odkryłam scrapbooking i mixed-media trzy lata temu i od tej pory jest to mój sposób na życie.  Obecnie jestem wielką fanką mixed-media z dużą ilością tekstur, stempli i kolorów.  Kocham media ponieważ dają ogromne możliwości tworzenia. Lubię robić rózne projekty takie jak kartki, home decor, tagi, layouty, blejtramy, strony art journal'a. Tworzę także kwiaty z papieru i foamiranu. 
Moje miejsca: BLOGFACEBOOK, PINTERESTYouTube .

Hello :) My name is Olga, but in world scrapbooking I exist as OBiels02. I’m an optimist and I can’t imagine living without creating!  I discovered scrapbooking and mixed media three years ago and it's a way of life for me. At the present time I am big fan of mixed media with lots of texture, stamping and colours. I love mixed media because it gives a huge amount of creating opportunities. I  like to create various projects ranging from cards, home decor, tags, layouts, scrapbook pages as well as art journaling. I'm free to create depending on my mood and feelings. I create the handmade flowers too. To visit me, click here... BLOGFACEBOOKPINTERESTYouTube .

Agata - Vairatka (Polska / Poland):

Agata, pełnoetatowa mama Stasia i Zosi, scrapbookingiem zajmuję się od 2010 roku. Od zawsze coś tworzę, czy to szyjąc, wyszywając, szydełkując - czy klejąc papier. Nie znoszę bezczynności, zajęte mam wszystkie wolne chwile i zdecydowanie nie narzekam na nudę ;) W scrapbookingu najbliższy jest mi pełny kwiatów i koronek, styl romantyczny, choć bardzo lubię czasem chlapnąć i pomediować. Bardzo dziękuję za zaproszenie do zespołu projektowego CraftPassion!!!

Agata, a full-time mom of Stas and Zosia, scrapbookingiem is my passion since 2010. I have always created something, I sew,  crochet, cut paper. I can not stand inactivity, I'm always busy and definitely I'm not complain of boredom ;) The scrapbooking is closest to me full of flowers and lace, romantic style, though I really like mixed-media. Thank you very much for the invitation to the CraftPassion team!!! 

Ikemo (Polska / Poland):

Hej wszystkim, ten kto mnie nie pamięta przypomnę, że jestem Aleksandra Ziomek, a w świecie scrapowym Ikemo. Z Craft Passion współpracuje już kilkanaście miesięcy i zapowiadają się kolejne cudowne chwile! Przez miniony rok wydarzyło się u mnie bardzo wiele. Poznałam nowe techniki i możliwości. Odwiedziłam nowe miejsca scrapowe i poznałam fantastycznych ludzi. Nieustannie szukam czegoś coś mnie rozbudza i nadaje wenę. Obecnie jestem na etapie wszelakich mediów także spodziewajcie się w tym roku dużo chlapań, niezastąpionych warstw i mix mediowych projektów, a także więcej warsztatów i pokazów. Ten rok stawiam na spotkania na żywo, bo wirtualny świat jest fajny, ale nic nie zastąpi dobrej kawy w doborowym towarzystwie!

Hello everybody, who doesn't remember me I will remind that I am Aleksandra Ziomek and in scrap world I am using nick Ikemo. With Craft Passion I cooperate over one year and it shows promise to be more great projects. For past year many tings have happened. I explored new technics and opportunities. I visit new scrapbooking places and meet great people. I look for new things continouslly that will refresh me and give new afflatus. At the moment I go into mixmedia so you should look forward to see more splashes, layers and mixmedia projects and more shows and whorkshops. Although the internet is cool, this year I want to be full of meetings in real world. Nothing will replace a good coffee in great company!

Rysa (Belgia / Belgium):

Mam na imię Irena. Chwilowo mieszkam w Brukseli.  Z wykształcenia jestem malarką i pedagogiem artystycznym, ale odkąd urodziłam córeczki, farby olejne poszły w odstawkę(choć powoli mnie kusi, żeby znów po nie sięgnąć). Zastąpiły je papiery, kleje i nożyczki. Bez tworzenia nie potrafię żyć, wpisało się na stałe w moją codzienność. Zaczęło się, jak to często bywa, od kartek. Małymi kroczkami próbując różnych form , technik i materiałów kształtowałam swój styl. Obecnie największą radość sprawia mi komponowanie layoutów. Lubię warstwy, zabawy z mediami i kolorem. Nie boję się eksperymentów, nietypowych form ani wprowadzania nowych rozwiązań.

My real name is Irena. I leave in Brussels. I am graduated as a painter and art teacher. When I gave a birth to my douther I put my paints aside and met scrapbooking. Paper art became and intergral part of my every single day. I started from cards and now I love making layouts with lot of layers, mixmedia and full of collors. I like explore new forms, technic and ways to create my little art.


Justyna (Polska / Poland):

Mam na imię Justyna, a moją pasją, która wypełnia wolne chwile jest scrapbooking.
Moja przygoda z papierem zaczęła się około trzy temu od stworzenia kartek bożonarodzeniowych i wówczas nawet nie przypuszczałam, tak mnie to zainteresuje. Na początku były tylko kartki okolicznościowe, a z czasem powstały pierwsze albumy, notesy, przepiśniki, zaproszenia, ramki na zdjęcia, exploding box'y. Muszę przyznać, że "papierowy świat" wciągnął mnie na dobre." 

My name is Justyna, and my passion which fills my time is scrapbooking.My adventure with the paper began about three years ago with the creation of Christmas cards and then I didn't think, it is such interestingAt the beginning there were only greeting cardsand then the first albums, notebooks, cullinary books, invitations, photo frame, exploding boxesI have to admit that "paper world" cought me for good"

Monika MiniArt (Polska / Poland)
Prywatnie jestem żoną i mamą :) Scrapbooking jest moją pasją od 2011. Lubię przygotowywać kartki, albumy, notesy, szczególnie przepiśniki a od niedawna layouty głównie z moim synkiem. W 2014 roku moja pasja przerodziła się w pomysł na nową markę scarpbookingową czyli Craft Passion :) 
BLOG, FANPAGE
In private I'm a wife and a mother :) Scrapbooking is my passion from 2011. I like to create cards, albums, notebooks especially culinary notebooks, and recently layouts mainly with my son. At 2014 my passion my passionturned into an idea for a new scrapbooking brand which is Craft Passion :)


Kolejny kreatywny rok przed nami :)
Next creative year for us :)

Pozdrawiam / Regards
Monika

1 komentarz:

  1. Świetna ekipa. Już czekam na Wasze śliczne inspiracje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń