niedziela, 13 listopada 2016

Z bombkami/ With Christmas ornaments

Witajcie!
Na dzisiaj przygotowałam świąteczną kartkę, którą ozdobiłam gwiazdą betlejemską i 2 bombkami. Jedną z bombek wycięłam wykrojnikiem z tego zestawu, a następnie pokryłam czerwonym pudrem do embossingu. Do drugiej bombki użyłam stempla z tego zestawu i srebrnego pudru do embossingu. Wykorzystałam również gałązki ostrokrzewu, gałązkę nr 2 oraz napis Wesołych Świąt. 

Hello!
For today I prepared Christams card which I decorated with poinsettia flower and 2 Christmas ornaments. One of them I cut with die from this set and next I covered it with red embossing powder. To make the second ornament I used a stamp from this set and silver embossing powder. I also used holly leaves, sprig no. 2 and sentence Wesołych Świąt.  

Użyłam/ I used:
Pozdrawiam/ Greetings
Justyna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz