środa, 9 listopada 2016

Rocznica Ślubu / Wedding Anniversary

Witam serdecznie!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was Kartkę w pudełku,
którą zdobią kwiaty wykonane z białego Foamiranu.
Kwiaty wycięłam wykrojnikiem - Kwiaty nr. 1
Większe listki wycięłam wykrojnikiem - Gałązka nr.2.
Użyłam również wykrojnika - Serwetka ażurowa 

Hello!
For today's inspiration I prepared for you a cads in a box,
I decorated them with flowers made of white foamiran.
I cut flowers with Flowers no.1 die,
bigger leaves with sprig no.2 die,
I used also doily lace die.




Użyłam / I used


Serdecznie zapraszam Was na trwające wyzwanie:
Join to our challenge

Oraz na zakupy z odbiorem osobistym na AIT z rabatem 10%
And visit our stand during Art I Town craft show in Warsaw

Pozdrawiam:) / Greetings:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz