czwartek, 6 października 2016

Gwiazdkowe tło nie tylko na święta / Background with stars not only for Christmas

Witajcie :)
Nowości bożonarodzeniowe rozgościły się na sklepowych półkach,
a ja postanowiłam pokazać Wam, że wykrojnik gwiazdkowe tło jest idealne na cały rok :)
Z początku chciałam przygotować chłopięcą kartkę bo z chłopcami gwiazdki mi się kojarzą,
ale zmieniłam koncepcję i powstała dziewczęca / kobieca karteczka.

Hello :)
New Christmas dies are already in our online shop,
and I'd like to show you that background with stars die is perfect for whole year :)
At the beginning I planned to create a card for a boy, because I like add stars to boy's projects,
but I've changed my mind and I made a card for a girl or a woman.


Użyłam / I used
      
małe fioletowe kwiatki/ small purple flowers:     większy żółty kwiat / bigger yellow flower:
                      
Pozdrawiam / Greetings
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz