wtorek, 13 września 2016

Różowy kwiat - Karasiowa gościnnie / Pink flower - Karasiowa Guest Designer

Witajcie,
Dziś zapraszam Was na cudną inspirację przygotowaną
przez naszą Gościnną Projektantkę Karasiową :)
Nie przedłużając oddaje Jej głos:
"Na dzisiejszą inspirację przygotowałam bardzo delikatną kartkę w pastelowych kolorach, z wieloma udzieranymi warstwami, gdzie pod niektóre podłożyłam piękną serwetkę ażurową. I tym razem postanowiłam, że główną ozdobą mojej kartki będzie kwiat. Zrobiłam go z pięciu warstw papieru czerpanego i z pięciu z szyfonu, z największego wykrojnika Kwiaty nr1 duże oraz z dwóch warstw mniejszych kwiatków z papieru czerpanego i z dwóch z szyfonu z wykrojnika Kwiaty nr1. Na środek nakleiłam kolczyk w kolorach kartki. Z resztą oprócz tego kolczyka przykleiłam jeszcze trzy srebrne. Całości dopełniła wstążka, sznureczek i kryształki w kolorze kwiatka."

Hello,
Today I invite you to admire lovely inspiration created by
our Guest Derigner Karasiowa :)
I do not prolong and give her voice:
"For today's inspiration I prepared very delicate card in pastel colors with many tore layers, among which I put doily lace. This time, I also decided, that the main decoration of my card will be a flower. I made this flower using five layers of handmade paper and five of chiffon cut out of the biggest die Flowers no.1 big and two layers of handmade paper and two of chiffon cut out of the die Flower no1. At the center I glued earring the same color as my card. Addition I glued three more silver earring at the card. To complete my card I add ribbon, twine and crystals in the color of the flower."





Przypominam o rabatach w naszym sklepie, jeszcze dziś -12% na wszystkie produkty :)
I remind you about discounts at out online store, today is still -12% for all products :)

Pozdrawiam cieplutko w imieniu Ani i swoim :)
Warm greeting from me and Anna :)
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz