środa, 10 lutego 2016

Wiosennie / Spring's comming

Witam,
dziś przygotowałam dla Was bardzo delikatną kartkę z okazji chrztu świętego. Odkąd wykrojnik wianek i kwiat pojawił się w Craft Passion ciągle używam go w pracach. Pasuje do każdego tworzonego przeze mnie bukietu. Co jest najbardziej przydatne to to, że posiada bardzo dużo liści, które możemy pociąć na wiele kawałków. Kiedy zaś przyjrzycie się kwiatom po lewej stronie kartki zauważycie okrągłe pączki róż, które wykonałam z kwiatu z zestawu z wiankiem. Jako tło dla anioła posłużyła mi ażurowa serwetka. Natomiast dla pokreślenia okazji kartki dodałam napis Pamiątka Chrztu Świętego. Całość podkleiłam taśmami 3D

 Hi,
today I show you very delikate Baptism card. Since wreath and flower die show at Craft Passion shop I can't stop using it. It matches every bouquet of flowers and what is very usefull, it has a lot of leaves you can cut into piees. When you look on flowers at the left side of card you can see not so little flower buds I made with  flower from wreath. I also used doily lace die as a backgound for angel and Pamiątka Chrztu Świętego word to emphasise the occasion. To make 3D I used 3D tapes






Pozdrawiam cieplutko / Greet warmly


1 komentarz: