środa, 2 grudnia 2015

Z odrobiną złota / With a touch of gold

Witajcie,
Tworzenie layout'ów jest to fantastycznym sposobem na wyeksponowanie ulubionych fotografii oraz na zatrzymanie się w pędzie dnia codziennego i powspominanie :) Chciałam Wam dziś pokazać jeden z małych LO'sów (15x15cm) jaki udało mi się stworzyć w minioną sobotę.
Do dekoracji mojego LO wybrałam z oferty Craft Passion gałązkę nr2 oraz chorągiewkę, na której wpisałam datę :) Papier bazowy przykleiłam do tekturki za pomocą taśmy dwustronnie klejącej, a część elementów przykleiłam kawałkami taśmy 3D 3mm.

Hello,
Creating layouts is a fantastic way to expose your favorite photographs and to stop by at the rush of everyday life :) I wanted to show you one of the small LO (15x15cm) what I have created this past Saturday.
To decorate my LO I chose from the Craft Passion offer the sprig no.2 and  the flag, on which I placed date :) Scrapbooking paper is placed to a cardboard with double-sided tape, some elements are  stick with pieces of 3D 3mm tape.




Pozdrawiam / Regards
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz