wtorek, 19 maja 2015

tort czekoladowy z owocami

Jak żyję tortu sama nie upiekłam,
ale ponieważ z zagadnieniem tortu można poradzić sobie inaczej,
jak dla mnie zdecydowanie łatwiej to "upiekłam" tort papierowy.
Nie byle jaki bo piętrowy z czekoladową polewą i owocami w środku :)
Przygotowałam go dla Synka aby ładnie i w ciekawy sposób mógł podarować 
przedszkolnym koleżankom i kolegom słodkości z okazji swoich urodzinek.
Do dekoracji wykorzystałam chorągiewki z cyferkami
oraz chorągiewkę pełną z tego zestawu.
Pudełeczka skleiłam za pomocą mocnej cieniutkiej taśmy,
a chorągiewki przykleiłam na taśmę 3D.
  Jakby ktoś pytał gdzie te owoce, o tu w środku każdego pudełeczka ;)
  A tak prezentuje się tort w rączkach solenizanta :)
Pozdrawiam Was serdecznie
Monika

2 komentarze:

  1. oj taki tort do przedszkola to i ja miałam w planie, ale niestety musiałam obejść się smakiem :/ ech ten brak czasu. dzieci co prawda słodycze dostały, no ale bez tak efektownej oprawy :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale cudny tort, podziwiam sama kiedys robiłam podobny i wiem ile czasu na niego potrzeba :) Najważniejsze jest jednak zadowolenie jubilata a sądząc po zdjęciu to podobało się :))

    OdpowiedzUsuń