poniedziałek, 25 maja 2015

Pomysł na listwę magnetyczną

Witajcie,

Chciałam  Wam dzisiaj  pokazać mój pomysł na wykorzystanie resztek folii magnetycznej, która może zostać np po wykonaniu albumu na wykrojniki.

A świetną ku temu okazją jest nasza nowość sklepowa:

Wspomniane resztki folli wykorzystałam do wykonania takich  małych, kolorowych magnesików, które służą do przytrzymywania notatek i obrazków od dzieci nad moim biurkiem.  Gwiazdki i serduszka widoczne na środku pochodzą z wykrojnika chorągiewek.
 Papier do folii przykleiłam dwustronną taśmą samoprzylepną, która trzyma się świetnie nawet śliskiej powierzchni.
 Folia magnetyczna świetnie tnie się zwykłymi nożyczkami i nawet jeśli nasze resztki są niezbyt równe- papier na wierzchu świetnie to zamaskuje ;-D
A mój pomysł na listwę magnetyczną (a właściwie pomysł mojego męża) to zwykły, metalowy płaskownik, pomalowany szarą farbą i przykręcony do ściany. Moje magnesiki świetnie do niego przylegają ;-D

Pozdrawiam Was serdecznie!

Craft Passion



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz