wtorek, 12 marca 2024

Wiosenny pop up box / Spring pop up box

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój wiosenny pop up box.

Stworzyłam go wykorzystując kolekcję Bee Happy. Użyłam też arkusza okładkowego z kolekcji Romantic Memories Basic. Do ozdobienia pracy wykorzystałam elementy do wycinania oraz wykrojniki: okno, urocze króliczki, stokrotki, gałązki z zawijaskami i banerki z alfabetem. Na koniec dodałam także odrobinę brokatu, sznurek i brokatowe kropeczki. .


 Hello!

Today I'd like to show you my spring pop up box

I created it using the Bee Happy collection. I also used a cover sheet from the Romantic Memories Basic collection. To decorate the pop up box, I used elements for cutting and dies: window, cute bunnies, daisies, twigs with curls and banners with alphabet. In the end I also added some glitter, string and glitter dots. 






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


 

 

 

 



Pozdrawiam / Greetings

Jowita











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz