czwartek, 14 marca 2024

Kartka podziękowanie / Thank you card

 Witajcie

Moja przygoda z DT Craft Passion w dniu dzisiejszym dobiega końca. Z tego miejsca chciałabym podziękować Monice za dwa lata współpracy, za szansę na rozwój, jaką mi dała i za możliwość reprezentowania marki przez tak długi czas.  W ramach podziękowania przygotowałam kartkę, do której wykorzystałam kolekcję Glamour Dreams & Silver. Centralną część kompozycji stanowią materiałowe kwiaty wycięte z wykrojników anemony oraz najnowszych małe kwiaty #11 i #13. Do tego kilka gałązek z kwiatami #1 oraz gałązki z kuleczkami i kartka gotowa :-) 

Moja przygoda w DT wprawdzie dobiegła końca, ale produkty Craft Passion na pewno odnajdziecie w moich pracach. 

Hello

My experience with DT Craft Passion has ended today. From here I'd like to thank Monika for two years of cooperation, for the development opportunity which she gave me and possibility to represent her brand for such a long time. As a thank you gift I prepared card made from Glamour Dreams & Silver collection. Central part of composition are fabric flowers cut from anemons dies and from the newest cut dies small flowers #11 and #13. Few twigs with flowers #1 and twigs with balls and card is ready:)

My andenture with Craft Passion DT  has ended, but you will find Craft Passion products in my future works.






Użyałam / I used:


Do zobaczenia / See you later :-)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz