wtorek, 5 grudnia 2023

Kartka w kształcie gwiazdki z jelonkiem / Star-shaped card with a deer

Hej!

Wysyłacie świąteczne kartki do swoich bliskich? Ja planuję kilka wysłać, dlatego też na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę w kształcie gwiazdki w stylu vintage. Na środku umieściłam jelonka i okrągłą serwetkę. Pracę ozdobiłam poinsecjami z  papieru oraz gałązkami ostrokrzewu i złotymi gałązkami z kuleczkami. Do wykonania kartki użyłam arkuszy z kolekcji Christmas Tales (03) i Bee Happy (04)


Hi!

Do you send Christmas cards to your loved ones? I'm going to send a few, so for today's inspiration I've prepared a star-shaped card in a vintage style. I placed a deer and a round doily in the center. I decorated my project with paper poinsettias, holly jolly twigs and gold twigs with berries. To make the card, I used sheets from the Christmas Tales (03) and Bee Happy (04) collections.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


 

 

 

 







Pozdrawiam ciepło / Warm greetings


Jowita


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz