wtorek, 23 sierpnia 2022

Ślubna kartka w nietypowym kształcie / Wedding card in unusual shape

Cześć!

Lubicie kartki w nietypowych kształtach? Na moją dzisiejszą inspirację przygotowałam tę kartkę ślubną w stylu vintage ze złotymi akcentami. Stworzyłam ją z arkuszy Cosy Cottage 03 i White & Gold 03. Są tu także gołąbki wycięte z arkusza Romantic Memories PIC2. Kartkę ozdobiłam owalną serwetką oraz obrączkami. Papierowe kwiaty powstały z użyciem zestawów wykrojników kwiaty #13 i kwiaty #12. Do kompozycji kwiatowych dodałam listki wycięte wykrojnikami gałązki #12 i gałązka #11.

 Spotkaliście się już z taką formą kartki? A może macie zamiar ją wykonać? 

 Hi!

Do you like card in unusual shapes? For my today's inspiration, I prepared this vintage wedding card with golden accents. I created it from Cosy Cottage 03 and White & Gold 03 paper sheets. There are also doves cut from Romantic Memories PIC2 sheet. I decorated the card with oval doily and wedding rings. Paper flowers were made using flowers #13 and flowers #12 sets. I added leaves cut with twigs #12 and twig #11 dies to the flower compositions. 

Have you ever seen this form of card? Or maybe you are going to create it?








Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

 

 

 

 

 








Miłego dnia! / Have a nice day!
Jowita


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz