czwartek, 25 sierpnia 2022

Kartka na ślub z tańczącą Parą Młodą / Wedding card with Newlyweds

 Witajcie

Dziś mam dla Was ślubną kartkę w której dominują cztery kolory: biały, zielony, brąz i odrobina złota :-) Wykorzystałam kolekcję Romantic Memories oraz Cosy Cottage & Gold. W centralnym miejscu umieściłam owalną serwetkę a na niej parę z wykrojnika tańcząca Para Młoda. Do zrobienia foamiranowych róż wykorzystałam mój ulubiony wykrojnik kwiaty #13. Kompozycję uzupełniłam gałązkami #12 oraz elementami z arkusza do wycinania. Gratulacje dla Młodej Pary!

Hello

Today, I've prepared for you wedding card in four colours: white, green, brown and a little gold :-) I used Romantic Memories and Cosy Cottage & Gold collections. In the middle, I put oval frame and dancing Newlyweds. I used my favaourite cut die flowers #13 to make foamiran roses. Composition has been fulfilled by twigs #12 and elements from cutting sheet with leaves. Congratulation to Bride and Groom!



 




Użyłam /I used:









Pozdrawiam / Greetings









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz