wtorek, 24 maja 2022

Kartka ślubna w kształcie serca / Heart-shaped wedding card

Cześć!

Najbliższe miesiące obfitować będą w uroczystości ślubne. Moim pomysłem na pamiątkę z tej okazji jest kartka w kształcie serca w stylu vintage. Do jej wykonania użyłam kolekcji Romantic Memories (arkusze 01 i 04) oraz arkusza Cosy Cottage 02. Na środku umieściłam serwetkę serce i tańczącą parę młodą. Wykonałam papierowe róże wykorzystując najnowszy zestaw wykrojników kwiaty #13. Dodałam także listki wycięte wykrojnikami gałązka #11 oraz listki róży.

Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje Was do stworzenia czegoś z produktów Craft Passion :) .

Hi!

The coming months will be full of a wedding ceremonies. My idea for a souvenir for this occasion is a heart-shaped vintage card. To make it, I used Romantic Memories collection (01 and 04 sheets) and Cosy Cottage 02 sheet. In the center I placed a heart doily and a dancing wedding couple. I made paper roses using newest flowers #13 dies set. I also added leaves cut with twig #11 and rose leaves dies.

I hope my work will inspire you to create something with Craft Passion products :) 





Produkty Craft Passion: / Craft Passion Products:





Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz