piątek, 20 maja 2022

Kartka dla Mamy / A card for a mum

Hej!
Na dzisiejszą inspirację stworzyłam bardzo kobiecą kartkę na najpiękniejsze majowe święto,
czyli Dzień Matki. Wykorzystałam papiery z kolekcji Cute Bunny Girl.
W centralnej części kartki umieściłam owalną ramkę, w której jestem wręcz zakochana
i muszę walczyć sama ze sobą, by nie używać jej w każdej pracy.
A kompozycję kwiatową stworzyłam z kwiatów #12 i #13 oraz gałązek #12 i listków róży.

Hej,
For today's inspiration, I created a very feminine card for the most beautiful May holiday,
that is Mother's Day. I used papers from the Cute Bunny Girl collection.
In the central part of the card I placed an oval frame in which I am almost in love
and I have to fight myself not to use it in every job.
I created the flower arrangement with flowers # 12 and # 13, twigs # 12 and rose leaves.






Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

  

  

  

  

Uściski / Hugs
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz