wtorek, 3 sierpnia 2021

Ślubne pudełko / Wedding box

 Cześć :)
Zapraszam na moją inspirację - ślubny exploding box.
Pudełeczko wykonałam z kolekcji Romantic Memories z arkuszy 02 i 04. Do ozdobienia boxa użyłam wykrojników banerki ozdobne, para młoda, tort, kwiaty #9, które wycięłam z papieru czerpanego i listki #10, które wycięłam z zielonego tła znajdującego się na odwrocie okładki Romantic Memories. Z tej kolekcji papierów wykorzystałam również arkusz a fioletowymi kwiatami. Aby całości nadać przestrzenności użyłam taśm piankowych 3D.

Hi :)
I made the box from the Romantic Memories collection from sheets 02 and 04. To decorate the box, I used dies: decorative banners, wedding couple, cake, flowers #9, which I cut out of handmade paper, and leaves #10, which I cut out of the green background from the back of the Romantic Memories cover. From this paper collection, I also used a sheet with purple flowers. I used 3D foam tapes to make the 3D effect.













Produkty Craft Passion / Craft Passion products:


Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz