piątek, 30 lipca 2021

Romantyczny czekoladownik/ Romantic chocolate box

Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam romantyczny czekoladownik.
Do jego ozdobienia użyłam kolekcji "Romantic Memories"
oraz kilku wykrojników.

Wykorzystałam tort piętrowy oraz serwetkę #5.
Z wykrojników "kwiaty #9" oraz "kwiaty - stokrotki"
stworzyłam foamiranowe kwiaty.
Listki i gałązki tym razem wycięłam
z arkusza "Romantic Memories extras 01".

Serdecznie zapraszam na moją inspirację.

Hello, 

Today I have prepared for you a romantic chololate box.
I used "Romnatic Memories" collection
and several od our die-cuts.

I used "storey cake" and "doily #5" die cuts.
With "flowers #9" and "flowers - daisies" I made Iranian foamiran flowers.
Twigs and leaves this time I cut from "Romantic Memories extras 01" sheet.

I invite for my inspiration!






Zapraszam na film/ I invite you for tutorial:


Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

    
 

 
    

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz