poniedziałek, 21 października 2024

Kolorowa kartka na 18-te urodziny / Colourful 18th birthday card

 Witajcie

Jest mi niezmiernie miło, że po kilkumiesięcznej przerwie mogę do Was wrócić jako gościnna projektantka :) Jako inspirację przygotowałam kolorową kartkę na 18-te urodziny. Doskonale sprawdziła się tu moja ulubiona kolekcja Summer Time & Gold, która wraz materiałowymi kwiatami wyciętymi z wykrojnika kwiaty #11 anemony oraz wspaniałym tortem umieszczonym w centrum kompozycji tworzą niepowtarzalną pamiątkę. Całość uzupełniłam paprotkami oraz gałązkami z zawijaskami. Napis Sto lat oraz grafiki prezentów zwieńczyły kompozycję. Mam nadzieję, że w tak specjalnym dniu jakim są 18-te urodziny i ja przyczyniłam się do uśmiechu na twarzy solenizantki:) 

Hello

I'm very pleased that after a few months' break I can come back to you as a guest desiner :) As inspiration I prepared a colourful card for 18th birthday. My favourite Summer Time & Gold collection worked perfectly here, along with fabric flowers cut from the #11 anemons flower die and a wonderful cake placed in the center of the composition create a unique keepsake. I complemented the design with ferns and twigs with swirls. The inscription Sto lat and the grafics of gifts crowned the composition. I hope that on such a special day as the 18th birthday I also contributed to the smile on the birthday girl's face :) 






Użyłam /I used:


Pozdrawiam/Greetings :) 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz